2017年9月15日星期五

又再跌倒了

前天去咗太古城買咗個中秋小食套餐,走出嚟嘅時候,錯怪自己只顧放好食物冇留意地台邊已有警告標貼一不小心平步而下絆倒,今回是下台階左腳先跪在地上,雙手立即按在地上支撐着身體,右腳掌扭傷了少許,好多謝身旁一對年老伴侶雖則他們撐着柺杖未能協助但都輕聲問道:姐姐小心啲有冇事吖呢個地台設計不好,相反遠旁主辦單位的職員只係離遠觀望下而且又不聞不問,唉…呢回為了貪嗰小便宜及想試吓個全城搶購嘅流心奶黃月餅,真係得不償失,收錢嗰個好抵,個流心奶黃月餅都未食呀,嬲極
此回跌一跌憶起上回係眼前一黑及冇留意有一小地台又剛巧左手插在褲袋取電話而又冇防備,所以跌得重啲
還有飲完杯奶茶後已覺不妥整天作嘔作悶及冇晒胃口,晚餐飲咗碗冬瓜湯食咗半碗白飯,晚上失眠整夜未能入睡
就係為咗將佢放入環保袋而令自己跌倒
跌倒當天返回家後右腳掌開始疼痛不能著地,一柺一柺著走路
昨天情況
今天情況好瘀
昨夜失眠,朝早起床感覺身體極其虛浮,避免倒下免強吃了一片麥包,急急走回床上休息,輾轉反側都不能眠一眠補充體力,爬起來預備晚餐在切肉時個胃突然抽住痛,當抽痛時要彎下身子護着他,大半天躺臥床上,身體完全不在狀態,真係想call ambulance入急症室,但當刻情況只得我個人躺在房間及救護站判斷沒有能力開門嘅話,消防爆破隊定必候命破門入屋,唔想搞貢大,於是嘗試預約普通科門診睇下有冇booking,幸好當天下午3:40有空檔,只好硬著頭皮拖着虛弱的身軀往普通科門診求救,實側我都擔心自己有冇能力往返及暈咗喺街就糟糕了,預早出門龜速咁到達門診,剛巧編配張醫生主診,她耐心聆聽我的狀況話可能食咗啲不潔食物絞着肚子當清吓腸胃,今天唔食嘢唔緊要,取藥回家要好好休息,還提醒我現階段應好好保養身體才為最要,忠告我食物攝取係要靠自己必須要有充足的飲食營養,不然嘅話病菌便會乘虛而入拖累了自己身體,感恩張醫生的關懷
既然冒險去門診,為何不去急症室?假若暈倒怎麼辦
 吃過藥後好得多,醫生還多給安睡寧,昨晚冇食亦都唔想食攞咗當食咗
整天只吃了一片麥包,返家順道外賣個粥餐暖下個胃,食咗半碗已冇食慾,個腸粉只好留待明天早餐,吃個藥後休息一會,煮個榨菜肉絲飯比啲大哥大姐晚餐自己就食埋嗰半碗粥,10點鬆啲入睡至2:30,下半場又輾轉反側至天亮
今早起床身體比昨天好得多,昨夜已感覺肚餓,於是翻熱個腸粉又係食半份已冇胃口,不知是否啲虛火關係個口嗰粒大痱滋加上舌邊及牙肉都有痛楚,我又怕失眠影響身體,都係加碼預約中醫調理下,醫師話先治好失眠後再調養身體
苦口良藥,希望幫到我安睡
2點鬆見醫師,4:30才可取湯劑,唯有坐程專線小巴往地鐵站食啲嘢,慢速食完碗粥,有個大叔走埋嚟坐在對面側位,佢一坐下打了一個巨響的噴嚏,全場人都盯著佢,他媽的…大叔還理所當然嗦嗦鼻子然後若無其事食佢嘅餐,這刻左右隔離迴避佢,我真係想比包紙巾佢然後大聲問佢先生你冇嘢丫嗎,心想佢都唔知是否故意…速閃
呢間咁嘅集團連鎖粥麵店,啲外判清潔食具唔乾淨,樓面姐姐只係清理渣滓及將收回啲污穢食具直接放回清潔公司的箱子內,而並沒有先簡單沖洗,啲集團只顧賺錢而啲咁簡單的衛生常識都管理唔到
我前公司係pantry張貼告示要求員工先將食具簡單沖洗,然後姐姐才安排放入洗碗機代為清洗,清洗完畢姐姐定必檢查清楚是否清潔乾淨才安放適當位置

沒有留言:

發佈留言