2019年2月16日星期六

我的抗病歷程~覆診10

自確診患病及術後2年多再次投入全職生活,工作性質唔同咗,最初我自己都害怕能否勝任,但事實證明由10月份開始忙碌至1月初,自己都能應付得到,公司對我好好,已簽咗正式合約,感激不盡,名副其實賣咗身喺呢間公司,希望事事順利

8月23日(星期四) [19/2y52] 專科門診護士來電告知驗尿報告有問題,預約9月13日到日間醫院見醫生, 看看醫生決定會否開藥

9月13日(星期四) [22/2y52] 按指定時間返回專科日間醫院,走進櫃台交出身份證比醫院助理,佢問我嚟睇咩?我話:唔知,係你啲同事call我今日嚟見醫生,接著又問我有冇到會計部比錢?我話:冇(心想當時護士姐姐話上嚟見醫生就得喇),然後叫我先到會計部比錢,取回收據再上番嚟喎。還好我預早20分鐘到,醫院啲lift都幾繁忙吓,會計部又多人,來來回回折騰咗差不多15分鐘,重新返回在櫃台登記,取回預約便條,安排在電視室等見醫生
足足等咗差不多2小時才會見醫生,戴醫生問吓病程,我如實告知,她才說上回檢驗結果是擬似個案,佢話:咁我開唔開藥(抗生素)比你吖?我話:是回驗尿是否立即知道結果,她說:不是,我話若然結果又有問題,那怕我又要請假來取藥?她是個年青新晉醫生,還笑著說:咁我寫你有少許問題,開啲藥比你啦,實則唔好咁依賴抗生素呀,我話:好吖,講句唔該晒便離開了
看看時間快到17:00,本預時間寬鬆的我還往藥房取藥,從護士處取回到診紙及藥單,急趕往取藥後,然後打的跑第二輪見牙醫
9月17日(星期一) 超強颱風後的早上,從新聞看見各區倒樹及交通混亂,為免耽誤時間,須則早上10:00會見耳鼻喉科醫生,我亦8點多出門,街上滿是倒樹,M線接駁車頻密,到了地鐵站,唯一醫院接駁專線大排長龍,只好步行前往,行至半途至長命樓梯前,幸好上咗架專線小巴到醫院,否則要爬超長樓梯及至出口處有倒樹要爬樹
在中央登記處交妥錢後,自己扮醒目撕下回條,然後到專科門診,為何找不到box投下預約紙?走到護士站問過究竟,護士姐姐問邊個撕下回條?我話:我自己,護士姐姐話,:坐下等叫名就可以,忘記咗呢個專科是全面電腦化又準時,與預約時間相差不到15分鐘便可見醫生,黃醫生核對身份證及文件後,問問近況如何?我話:最近覺得味覺差少少,還有少許舌邊麻痺,例行檢查過後,醫生話:檢查目測冇問題,舌邊麻痺可能是神經線問題,攞啲漱口水,下回2個月後回來覆診,呢個醫生又幾細心及觀察入微

9月20日(星期四) [23/2y52] 心情靚靚的一天,期待已久的牙齒修復工程終可圓滿煞科,今天裝置植齒牙冠,裝好後感覺真原裝牙齒一樣,從此無後顧之憂,爽呀
陳醫生力求完美今天整個團隊為我超時,完成後陳醫生還細心叮囑日常口腔清潔,好好感受這副牙齒的好處,衷心多謝陳醫生悉心照料及為我裝上極緻完美的牙齒
9月23日(星期日) 滿以為平安無事,怎料又再跌倒,事因超強颱風山竹大駕光臨,強風越吹越勁,我房間冷氣機窗台側的膠邊日久失修,膠片被強風攻破了,幸好是膠片,只是風沙飛麈不斷從空隙吹入,簡便地清理好,待星期日自己拆除膠片清洗及清掃窗台日久的灰塵,來來回回三幾遍,到了最後放回已清洗好的膠片時,從窗台踏上椅子落回地面時,一下子踏空,先整個人跌坐在地上,已是坐下來,不知為何繼而向後翻,後腦著地'滂'的一聲嚮,頓時腦海一片空白,天旋地轉,以為自己今次跌死咗…驚驚吖,已是第三次跌倒,真的要萬事小心

 9月24日(星期一) [24/2y52]中秋夜,赤腳在apartment踢向櫈角,頓時痛到入心,玩至半夜指背極痛至不能入睡要輕手按摩痛楚處,早上要拐著行,在apartment的按摩椅玩咗15分鐘,舒緩了很多,右腳第二及三隻腳指及關節位碰瘀咗,返回家已18:00極速梳洗後食粒止痛藥便倒頭大睡,叉足12個頭電才有氣力上班,真的是年紀大唔捱得夜,要慢活

10月9日 [26/2y52] 工作開始比較繁忙,OT1個鐘

11月5日(星期一) [29/2y52] 泌尿科第一次會診,這個是內科專科樓層,整個等候區都迫得水洩不通,正坐著前面有3個阿太還高談闊論七嘴八、舌滔滔不絕講過不休,我待著1小時耳朵多受罪,泌尿科只有3個診症室,陳醫生是副顧問醫生,還要在用布簾隔開3個位置的角落為我應診,房間非常擠擁及沒有私隱,隔鄰房間還坐著幾個實習醫生旁聽
陳醫生斯文有禮,先道出上回超聲波結果話:右邊腎冇問題,但意外發現左邊腎有1細少黑影,通常不大過7mm就冇問題,穩陣啲照多次,睇多次結果,我連隨話:現在工作開始忙碌,無暇處理,要待2月才可鬆閒些,陳醫生多好,佢話就不如3月啦,超聲波照過,做CT比較好,我話上回對顯影劑敏感,手腳關節位置出粒粒,佢望一望電腦話:依…冇記錄喎,我話:上回是在ST.PUAL做嘅,CT+MRI,我還特意跑回普通科門診就醫,醫生還給我類固醇藥膏,應有記錄在案,陳醫生話:咁唔知邊種顯影劑對你有敏感,因2種都唔同,又無記錄,今回先拿預防敏感藥按指示服藥後才照CT,然後要簽同意書,接著護士姐姐話:外邊等
我講聲唔該晒後,在診症室外罸企咗10多分鐘,皆因呢個專科睇完醫生都要按醫生指示往不同部門做化驗,文件又多,而且大多都是上咗年紀嘅伯伯求醫,往往見完醫生後睇唔明啲文件又跑回頭問過究竟,護士姐姐亦不厭其煩地重複又重複問完醫生後講解,應診室門外總是推著一群人在等候
我拿著文件先交藥單,然後往抽血驗腎功能,今回眼見前面有2位小學生,有位妹妹因年紀輕血管幼很難找到適合位置抽血,護士姐姐哄著哄著抽血後給卡通膠布,媽媽攬護著小女孩只好輕聲哭泣抽咗多瓶血,及另一位男孩在等候其間只顧玩耍遊戲機,媽媽突在其身後搶回遊戲機及大聲駡著他的兒子,男孩亦沒有生氣欣然接受勇敢面對,呢位小孩子又抽咗多瓶血,而我每次抽血亦沒有小孩子般勇敢,總是閉上眼不敢回望。抽血及尿藥後,再跑往對面中央大樓預約照CT,這邊是急症部門專用,登記處分配好時間後,交給特約員工講解時間及注意事項,搞東搞西整個下午連午飯都未食

11月13日(星期二) [31/2y52] 耳鼻喉科覆診,今回見顧問唐醫生很詳細,首先問:舌邊有冇麻痺,我話:冇,用咗漱口水後好好多,然後問:聽覺有冇問題,我話:又係咁,唔覺有咩嘢,唐醫生好慢條斯理好似搵緊我有啲咩問題,我話天氣關係近來啲鼻敏感藥要接住食無停個呀,隻新藥雖則唔眼瞓,但我總是覺得傳統嗰隻效果好啲,醫生問:是那一隻呀?我話:即係眼瞓嗰隻囉,然後例行檢查下,接著話:耳膜穿咗,做唔做手術呀?我話:吓,學生年代做過2次失敗咗無理佢,現在事隔多年,又剛做完大手術康復中,我唔知呢個手術我自己身體能否應付到喎,而且現在又發現左邊臂有細小黑點待3月照CT,醫生冇回應手術問題話搞掂腎先啦,於是我問下次幾時覆診?佢話:4個月後,取過藥單講聲唔該就完結咗呢次會診,摸不著是否需要做手術

11月20日 [32/2y52] 工作狂嘅我由差不多朝8晚8忙碌著,就連午飯用餐頂多半小時而已,然後又開工,每天工作差不多企足12小時,呢回真正感受到倦極了

1月19日(星期六) [40/2y52] 正值流感高風期,感覺鼻癢癢、頭重重及氣管不舒服,多飲熱檸樂煲薑舒緩吓好好多,近來冇煮飯唔知米貴,便利店要10多塊錢1枝可樂,肉赤呀

2月12日(星期二) [44/2y52] 覆診日,何醫生會診先講:上回報告冇問題,然後話尿道感染食藥後好啲嗎?我話:冇事(查實我攞藥後等待化驗結果,冇問題就冇食藥),醫生再問有冇呢啲嗰啲問題,我都話:冇,但仍然是右下腹有些少痛楚及左邊腎有小黑點待3月照CT,佢話:泌尿科跟進臂臟問題,然後又例行檢查,心想事隔半年覆診真的害怕檢查痛楚,何醫生須則是新晉醫生溫文有禮又細心,今回唔痛,而且做每個步驟都知會聲,多好,檢查完結返回坐位,取回覆診紙講聲唔該晒走人,24-28個星期後例行檢查

沒有留言:

發佈留言