2016年10月9日星期日

奇幻刺激萬聖同樂日@廸士尼

小馬媽早在6月份邀請我們10月1日參加同樂會舉辦的奇幻刺激萬聖同樂日,還要多謝二姐付款購買入場卷
當天清晨時段紅雨黃雨齊下,幸好我們大小共21人4點到達樂園天空放晴陽光普照
到達樂園,指定動作在拍照景點影大合照。隨後找最佳位置在美國小鎮大街觀賞米奇Helloween大街騷,在人群互相擠擁下,老大發現可疑男子在我背後盯著我的背包,他大聲呼叫我小心點,那可惡的人見事販即轉身走了。當巡遊隊伍差不多到達,老大的小孫兒剛睡醒也在baby car出來湊熱鬧
然後順道乘坐觀光火車前往幻想世界火車站,小朋友下車當然被Dumbo小飛象旋轉世界給引著,我們大小朋友玩過痛快。我跟老大一家在Small World Ice Cream匯合小孫,我們在此小休,小朋友趕快吃著美味的雪糕窩夫,剛巧包場時間開始玩三個主題園區,小朋友立即嚷著前往反斗奇兵大本營
到達反斗奇兵大本營,兵分兩路,大膽敢死隊玩玩具兵團降落傘,另一組玩轉轉彈弓狗,而RC Racter無人問津佢哋話驚頭暈喎,而年紀只有19個月的Julian跟爺爺在Andy's Toy Box挑選玩具,在呢樹玩咗兩個遊樂設施已差不多7點
本應相約7點食晚餐後看煙花表演,理應在Andy's Toy Box走回美國小鎮大街較近些,因包場關係要順著迷離莊園及灰態山谷走過去,當繞過迷離莊園在灰態山谷遇見小姐剛玩完灰態山極速礦車,大膽敢死隊吱吱喳喳話要玩,小朋友未玩夠又唔食飯,有得玩點會掛著食飯吖,拐了一大圈走回美國小鎮大街,距離煙花匯演開場時間還有20分鐘,沿路已聚集人潮往睡公主城堡,帶住小孩又有baby car迫不過去幻想世界匯合大隊晚餐
結果要勞煩靚太買餐點及二姐在Royal Banquet Hall待我們看完煙花後等我哋吖
8點多到咗開餐時間,有嘢食小朋友緊係食啦
食飽飽走出餐廳看見灰姑娘旋轉木馬,小朋友又嚷著要玩,唔睇巡遊表演,於是又分組:小朋友玩旋轉木馬,我跟B媽及假E急步往睇廸士尼惡人大出巡表演,看罷走回幻想世界再匯合
剛好小朋友玩完,見冇咩人排隊我哋大唔透又玩咗轉,因包場關係各項遊樂設施都冇之前咁多人排隊,接著又跟假E在Winnie the Pooh歷險之旅體驗吓
 
距離關場時間還有45分鐘,即往明日世界匯合,看見星戰極速穿梭輪候時間只需5分鐘,不由分說便跟假E走進入內,其實我們都唔知係咩嚟,等候其間轉過身問吓後面兩個小學雞:呢個咩嚟?驚唔驚架?他們異口同聲話:我哎都未哎過,冇咩好驚,我哋都玩咗兩次啦。又看見前面一群6人玩自拍又好開心咁,以為冇咩嘢,咁我哋咪又跟住玩囉,剛才後面兩個小學雞還跟我們say hello,點知我哋玩完自拍都未及收好我嘅手機,偵察機已經開動,開始時還可接受及張開眼睛週圍望吓,因我們坐在最後排,之後嘅高速旋轉,真的是受不了,心跳加速又恐怕個人飛咗出去冇晒反應,我只好閉上眼睛祈待快點完結,落車時隻手麻痺及腳仔軟呀,陸續下車有2位男仕話:嘩.有2吓好有feel,玩完定過神後,假E傻笑話要去toilet,我問她:你有冇留意我到最後已經冇晒反應,你有冇睇吓我係唔係死咗呀。實則我現時只得42kg,剛才嘅轉轉彈弓狗的瘋狂旋轉我在坐位都飄移咗,而在Hyperspace Mountain內,一則我害怕chok親條頸及自己會否飛咗出去…驚驚
玩完咁驚險的遊戲,都唔理咁多,週圍去搵嘢玩,剛巧小尊從巴斯光年開心地跑出來叫著:我已經打晒啲壞人啦,咁嘅情況應該唔會差得去邊,又傻傻吓走入去玩,假E都驚驚地話:吓咩嚟架?小尊利害已經玩咗3次滿足晒佢,又幾好玩。把握時間玩埋Orbitron,完美結束今躺奇幻刺激的廸士尼之旅

沒有留言:

發佈留言