2016年12月28日星期三

聖誕歡聚@2016

今年聖誕節大小共21人在大姐家歡聚,今回比較混亂,他們為免我操勞,叫我不用整理食物,我做指揮安排好各人負責的食物,竟然分批到達,我們13:00先到等呀等15:00才開餐好肚餓呀
小朋友DIY百力滋聖誕樹
食完頭圍玩完DIY,17:00食蛋糕
小朋友整天都玩得好開心
預計19:00晚飯,晚上呀邊個唔知搞邊科,將啲食材一鍋過煮個大雜匯,我家馳名的蜜味薑蔥炒雞變薑蔥蒸焗雞,蒸魚後冇爆油淋老抽?連豉油王蝦碌及清蒸蟹都冇人幫襯,為了避免浪費食材,最後我們要求清灼蔬菜安全點,還好我預先訂咗菠蘿咕嚕肉,否則冇餸食飯呀

anyway,總算是整天不停食食食;多謝大姐準備的意粉、晚上的蔬菜和提供場地及善後清潔工作,二姐準備的金沙骨、豉油王雞翼、桑寄生蓮子蛋茶、晚上的食材雞、魚、蝦、蟹、鮮魷、魚蛋及蠔皇炆冬菇,假E外賣的燒排骨、叉燒、乳鴨、滷味及壽司,靚太負責小朋友的玩意,小馬家hand made的LEGO及Iron man啫喱糖,老大的北海道cheese餅,大佬外賣蛋撻及我訂嘅聖誕蛋糕、菠蘿咕嚕肉及飲品

呀邊個你是否著咗制呀,中午已安排好即棄餐具食用簡單餐點,晚上我們還要拿著即棄餐具用膳?望見墨汁蒸魚(用咗老抽)咩mood都冇晒啦;我已吩咐負責單位將洗切的東西預先處理及包裝好拿過來,我亦連料頭薑蔥蒜也分別洗切及處理好,晚上只是簡單將兩隻煮好的雞用薑蔥加honey爆炒,魚、蟹清蒸,後來有人要求將蝦用豉油皇爆炒,蠔皇炆冬菇只是翻熱就可以,及簡單清灼時蔬,結果…蜜味薑蔥炒雞=薑蔥蒸焗雞,蒜蓉粉絲蒸鮮魷+西蘭花鮮魷,最後連我家傳承菜鮫魚肉煮魚肚=雜錦鍋;這些都是我們家聚經常吃的食物及之前也溝通好;奇怪是為何全部變晒樣?你拿起食材有否詢問我們如何處理?還不接受協助自動波自由發揮。雖則他們為咗準備食材而遲到,但你嘅嚴重錯失,我們亦不敢恭維,食完飯清理吓各自散band,今年連大合照都冇呀
我買嘅100元鮫魚蛋唔知變咩名菜

沒有留言:

發佈留言