2014年12月22日星期一

耆英

家陣隨著人口老化,長者又有車船優惠

講開啲老人家,上個星期我在銅鑼灣某商業大廈,這橦大廈只有2部電梯,大堂又窄又細,樓上又有食店,我眼見前面有位女士已經企咗喺度,我已經跟住佢後面排隊,其間1個又1個長者行入嚟,成團人企哂喺電梯口,實Q好清晰地指示排隊,啲長者又話我地排緊,喺度囉囉唆唆…咁實Q又再指示跟我後面排,佢地都唔聽,佢地好似細路仔咁…要實Q點人頭數人數直線向後排,搞完安排我連隨佢地10個人同1架電梯,救命…佢地只係1樓,入咗電梯仲好長氣地話應該排喺我前面,(查實我前面嗰位係同佢地一齊,佢一路都冇出過聲),我入咗電梯已經企埋一邊,佢地都係咁推入嚟,若我知你地成團一起,我都會退出,算吧

沒有留言:

發佈留言