2015年3月7日星期六

賀年齋

我家近年的年初一,例必由我主廚煮過年齋,今回B媽要求添加炸枝竹/小齋卜,我個人認為此乃傳承菜譜,而佢買咗又要求到,加埋佢啦!我只加小齋卜,炸支竹留待開年飯才用,食譜我亦不添加此材料
材料:流浮山新鮮蠔2斤(洗淨,瀝乾水)、長紹菜1棵(洗淨,切1吋闊)、菠菜2斤(洗淨)、炸粉絲半斤、薑片
調味:大南乳2磚(用匙壓爛,加南乳汁2湯匙拌勻)、冰糖1湯匙、紹酒2湯匙
做法:熱鑊下油,爆炒蠔至微黃,連蠔汁盛起
原鑊加油下薑片、南乳醬汁及冰糖,灒紹酒,慢火爆炒至糖溶後,開中火,加紹菜炒勻後,撥至鑊邊,續加菠菜,開大火爆炒拌勻後,加入已爆炒的蠔連汁,蓋上鑊蓋煮2分鐘,開蓋,這時所有材料已全熟透,熄火,立即加入已炸過的粉絲,拌勻上碟

*家母訓言:新正頭大年初一第一道齋菜,必須原汁原味,切忌汆水及埋茨
*紹菜、菠菜、蠔會出水及炸粉絲會吸收汁料
*我慣常先放半份粉絲落鑊中拌勻吸收汁料後,餘下粉絲放在碟上,續加煮熟材料上面
*最好用本地流浮山新鮮蠔,曾試過日本及美國桶蠔,味道並不一樣
*南乳要買大磚及在醬油舖原缸的 (今回B媽發現筲箕灣金華街口雜貨排檔,有原缸南乳,佢拎咗個大玻璃樽買咗10磚呀)

沒有留言:

發佈留言