2015年3月8日星期日

年初三高興團拜@大姐家

靚太早在聖誕節聚會裡已預約今年團拜在她老媽家歡聚,當天大小20人,整天都是…食。最有趣是…雞蛋仔檔都有呀!
專業用雞蛋仔模具
話說有個浪漫又搞笑嘅愛情故事,小馬媽跟小馬爸訴說家居附近嘅雞蛋仔味道不好,那個小馬爸竟在情人節當天買咗sets雞蛋仔用具番嚟,話係情人節禮物,好認真咁整比小馬媽食,小馬爸即場表演過後,小馬媽回敬話:我都係隋隨講吓啫,唔洗咁大整古吖?抬部機番嚟自己開檔,篩粉完又要過濾,仲要開個風扇服侍佢,搞咁多嘢,比15元街外啲老闆賺啦,玩完仲要搞清潔呀!^-^
那個傻瓜佢點認真,全套用具包括:專業用雞蛋仔1台[電動嘅] 上海街買喎、烘焙店買:雞蛋仔專用粉(預伴粉)、篩粉隔、過濾隔器皿、油掃、菜油、水壺、北海道3.6牛奶、日本雞蛋。還有自己親自主理:打蛋、篩粉、開粉漿後又過濾多餘嘅粉粒、粉漿調較好又要rest至少半小時,預熱雞蛋機後,模具抹油,落粉漿到雞蛋仔機,反轉,用160度每邊2分鐘(個機有timer架),done ,取出,立即用架盛起,用風扇吹1分鐘(可手動用扇撥涼),皮脆蛋香。100分
佢拎埋sets嘢嚟表演,還帶埋電動打蛋器、電子磅、打蛋器皿,只需要供應電力比佢就得,當天啲小朋友同佢玩得好開心
真係好似專業開檔咁呀
全部用具都拎埋嚟
出爐第一餅,各人爭相拍照,有人已手動撥涼
當天嘅嘢食數之不盡,有好多都冇拍照
我負責家鄉糯米飯。用咗 2斤糯米、長紹菜1棵、大澳鹹蛋黃4隻、臘腸6條、鮮魷1隻、紮肉1條,分2次炒,其中1鍋走鮮魷
2斤糯米及配料
大姐嘅碗仔翅、鮮果沙律、馬蹄糕、椰汁糕
二姐嘅桑寄生蓮子蛋糖水
B媽嘅年糕、蘿蔔糕
靚太嘅三色包卷(三文魚、燒牛肉、蝦)配三文魚醬、瑞士肉丸、DIY方型漢堡包、煙三文魚、pizza,佢話 ikea歐洲食物節買嚟試吓…OK啦!
靚太DIY方型漢堡包

還有小馬爸的雞蛋仔及超大粒瑞士蓮朱古力,有得睇冇得食,各家長不同意小朋友拆開嚟食
玩完雞蛋仔,同我班小鬼到公園玩年宵時我買比佢哋嘅泡泡槍
由中午食到晚飯,簡簡單單整咗蒸海蝦、煎煮紅鮪、灼菜芯、年藕三色椒炒燒肉、蘿蔔煮什丸、還有我煮嘅一口小冬菇

我當天8點起床預備炒糯米飯及炆煮一口小冬菇,中午到達大姐屯門老家
晚上各人盡興後,勞煩靚太及大姐清理場地

沒有留言:

發佈留言