2016年7月1日星期五

6月份家常便飯

現在多用電飯煲煮一鍋飯連餸嘅簡單晚餐,一家便宜兩家着,小姐既可有lunch box,而大佬個懶人又喜愛有味飯,近來天氣熱,未嘗是好事,唔洗在廚房熱騰騰出大汗煮餐飯,這是我重返煮場嘅傑作

6月1日(星期三) 晚餐肥牛炒日式拉麵
6月2日(星期四) 晚餐餃子菜芯米粉
天氣熱,出城買餃子皮,做咗60隻餃子
6月3日(星期五) 冬瓜紅衫魚湯

 大佬去咗日本旅行,我跟小姐KO咗呢煲湯
6月4日(星期六) 十隻餃子的午餐
6月5日(星期日) 晚餐梅菜肉餅飯、淮山玉竹無花果蘋果湯
6月6日(星期一) 午餐餃子一人前
晚餐日式肥牛飯、茄子飯是我的(原來我唔可以食茄子,是具有發毒的食物…驚驚
6月7日(星期二) 焗豬扒飯(外賣)
是日覆診後買個焗豬扒飯做午餐,個飯外觀唔錯,但內裡是凍嘅,啲飯又硬及味道並不討好,還有我食後肚痛…怕怕,唔會再光顧這家黑店
6月8日(星期三) 今天玩自製魚丸
晚餐魚丸小棠菜瑤柱麵
6月9日(星期四) 午餐魚丸小棠菜炒上海麵
晚餐冬菇雞飯、拜神燒肉、鮮蔬冬瓜紅衫魚湯
是日端午節,買條燒腩骨要100元,我飲完兩碗湯後,只剩下4件
6 月10日(星期五) 魚湯魚丸米通粉 (打斧頭咗魚湯煮米通粉)
晚餐,小姐現在每朝自己處理lunch box嘅蔬菜,佢話今早廚房疑似有蜜蜂,所以連忙關廚房門走人,留下手尾…浸咗西蘭花及lunch box都唔拎啦,驚驚喎,個lunch box做咗我晚餐
6月12日(星期日) 晚餐金菇雲耳雞翼飯、四神排骨豬肚湯
6月13日(星期一) 晚餐魚肉炒銀針粉
6月14日(星期二) 晚餐豉汁排骨鳳瓜飯、鮮蔬冬瓜蜆肉湯
6月15日(星期三) 午餐娃娃菜公仔麵,久別重逢呀,60天冇食公仔麵啦
晚餐三鮮肉餅飯、番茄雜菜湯
今天呢兩餐罪惡極…公仔麵+三鮮肉餅(瀨尿蝦乾,蝦乾,鹹蛋)
6月16日(星期四) 晚餐雞脾飯
星期一買咗個迷你電飯煲,冇check貨,昨天想用嘅時候,比我發現煮飯外殻有刮花的痕跡,今天又要跑出去換貨,搞得嚟都好晏,又想食飯,今晚獨自一人前,唯有煮1杯米分2餐食啦
6月17日(星期五) 晚餐黯然銷魂飯
剩飯變奏曲,加隻煎蛋、叉燒及煲仔飯豉油,咁就變咗食神推介嘅超級無敵黯然銷魂飯啦
6月19日(星期日) 晚餐榨菜雲耳肉絲飯、節瓜腐竹馬友魚湯
又嚟打斧頭啦,我將條較大嘅馬友先起肉,兩片魚肉留待下餐蒸飯,剩餘的魚頭、魚骨及魚肚先煎後拆肉嚟滾湯,而每次滾魚湯,我都扣起一碗留待用嚟煮米粉,又有魚肉食,一魚幾味,真係五窮六絕嘅招算都出埋吖
6月20日(星期一) 午餐魚湯魚丸娃娃菜米通粉 (星級打斧頭嘅湯粉)
晚餐日式肥牛炒拉麵、勝瓜腐竹馬友魚湯
勁慳家魚湯,每次滾魚湯,將魚先煎後拆肉,又有魚肉食,一魚幾味
6月21日(星期二) 晚餐洋蔥雞翼飯、淮山茨實粟米紅蘿蔔豬橫脷湯
6月23日(星期三) 晚餐榨菜雲耳肉絲飯、番茄雜菜湯
慳列絕系列…加片星期日打斧頭嘅馬友魚肉比自己,還剩一片留待下餐,洗唔洗咁慳呀
6月24日(星期四) 晚餐洋蔥豬扒飯、節瓜鹹蛋肉片湯
這個星期多滾及煲湯,配合小姐減肥至高境界,佢呢湯渣除咗肉之外,多多都會同你清倉,有啲湯及瓜菜食吓,好過晚上冇嘢落肚吖 
6月25日(星期五) 晚餐餃子魚丸白菜態本拉麵
6月26日(星期六) 午餐馬友魚肉飯、涼拌青瓜
自術後,若斷飯一天,個人感覺唔夠氣力,現在每天都要食飯
6月27日(星期一) 晚餐豉汁排骨鳳瓜飯、粉葛粟米紅蘿蔔素菜湯
6月27日(星期一) 晚餐洋蔥雞飯
上回打斧頭嘅雞脾是我的
6月28日(星期二) 晚餐榨菜雲耳肉絲飯、番茄雜菜湯

沒有留言:

發佈留言