2017年10月6日星期五

開心歡聚中秋節@2017

今年中秋節跟國慶假期相遇,中間相隔一天,大部份人選擇外遊,黃金週第一天國內多條主要幹道大塞車,星期日跟老大先嘆茶然後即興往B媽至愛嘅海鮮蒸鍋
老大話呢個嗰個又話去邊樹嗰樹,本來人少少話去靚太家BBQ,各有各忙遲遲未覆人數搞到book唔到BBQ爐,天文台又話中秋節當天會下雨,而二姐細孫只得5個月大需要baby room嘆媽媽奶 ,匆忙book咗個渡假營作為大家的基地,各家帶啲食物,原先呢個話唔嚟嗰個又話唔得閒有啲又話食埋飯嚟,結果人月倆團圓歡聚一番
小寶貝們只是擕著花燈進來,在營舍內都可以玩到癲呀,室外靚view都唔埋
講好咗我只負責豉油王炒麵,簡單又美味,搶先吃光
賞月必備的水果
B媽又拎啲生果嚟
還有月餅
咖喱爸預先send相嚟話整呢件斧頭扒嚟
大姐叫佢負責小朋友的飲品及買蕉,佢又唔聽話拎個發泡膠箱買咗2包冰還有啤酒、汽水、檸檬茶及菊花茶,還有佢嘅強項:極品一品鍋,佢將啲丸類、魚腐、炸豆腐、芝士腸及蘿蔔共治一爐,加送1盒外賣煎餃、1盒提子及柿子,結果…啤酒冇人飲(要揸車),有一半飲品剩下,一品鍋冇人食,唔想浪費免強食埋半盒煎餃子,呀大姐,雖則妳女婿有車管接管送,但由下車地點到營舍需要步行一段斜坡及梯級,拎咁多嘢嚟又要搬番一半走,我都肉赤要一個詩文靚仔搬搬抬抬呀
二姐叫佢炒飯及豉油雞翼,佢驚唔夠食整多咗通粉、買咗生炒骨、蛋糕仔比啲孫食,結果通粉及蛋糕仔要拎返屋企做早餐
原先我話買條叉燒伴豉油王炒麵,假E話佢買啦,橫樹都係嚟我樹一齊打的,佢等我期間掃街買咗20元煎釀三寶,想買燒排骨又唔靚,多買半隻雞及半條紅腸
小馬媽今年要揍囡唔得閒買生果,話係咁二買燒腩仔啦,都一大盒
至於大佬話出去入油,買咗10碗糖水返嚟剩4碗,二姐用佢帶食物嚟嘅保溫壺拎走
搞笑嘅係我們啲second generation紛紛post上fb話:係邊樹玩玩什麼都不要緊,最緊要一家人聚在一起,一起就已經很高興,下次唔好整咁多嘢食喇,家長們聽到嗎

今年收到9盒月餅+4個迷你月餅,8款味道
我仍然至愛傳統蓮蓉月餅及自家製酥皮金沙奶黃月餅
陳皮月餅,陳皮味蓋過月餅嘅味道
 小姐至愛榴槤月餅
 飲茶打心口要買的月餅
 小姐至愛雪糕月餅
蛋黃酥 
 著名品牌月餅
小姐至愛抹茶月餅 
 今年熱賣流心奶黃月餅 
B媽請我食嘅金箔月餅
奇華奶黃月餅 
 美心雙黃白蓮蓉月餅
有2盒
奇華豆沙月餅
B媽請我食流心奶黃月餅

沒有留言:

發佈留言