2018年2月28日星期三

新春團拜@2018

由於受12月突發家事影響,各人心情沉重又忙著零星鎖碎事項,今年新春團拜我們決定外食

家裡柴、米、油、鹽、醬、醋、茶充足,今年只是買條黃花魚「宅年」,寓意「年年有餘」
2月16日年初一(星期五)
 一改以往作風,炸粉絲、腰果、甚至南乳齋都沒有出現,一大清早擧家浩浩蕩蕩往小馬家的大宅新春行大運,老大一家是初次感受佢哋嘅新春聯歡會,少爺仔有啲唔習慣
每枱有糖果及村民自家製XO醬
2月17日年初二(星期六) 早上往荃灣開年祭祖,然後在老大家食開年飯,老大今年特意往果欄挑選靚靚生果款待我們
2月18日年初三(星期日)
中午女子組已相約在老家雀局聯誼,然後一同往晚餐,B媽比咗2個麵餅要求豉油王炒麵,話加啲糕點就足夠,個豉油王炒麵出場,大佬已急不及待要咗半碟,實則我預備另一碟鮮蝦帶子炒麵,大佬話知你還自加罐鮑魚細味品嚐,佢個人差不多食咗一半,於是急取儲備,整多個上海年糕,呢個嗰個話食咗嘢嚟,結果雀友們連大佬5大2小可消滅整底芋頭糕、豉油王炒麵、鮮蝦帶子炒麵、上海年糕及1/3底棗皇糕,佢哋話金御個芋頭糕好味,我主廚話:未食喎,她們才良心發現留我一小碗上海年糕及一小口棗皇糕…多謝晒呀﹗
豉油王炒麵、鮮蝦帶子炒麵、芋頭糕及上海年糕
B媽送給的棗皇糕,拎到嚟雀友們已急如星火般蒸咗1/3嚟食
雀友們飽餐一頓後當然節目豐富啦,靚太即興相約小朋友到公園遊玩,我當選雀友們寶貝孫兒的保母,快手煲個眉豆發菜糖水,將所有材料放進智能煲,發菜安排雀友後下,叮囑她們要預留給我,然後護送小主子到公園匯合他們的爸媽
賀年必備眉豆發菜糖水,老大超like
放完電小饑民叫好肚餓,公園好大風將小妹妹放在屏障內她不時大叫要出嚟玩
早上已備材料個焗椰汁年糕安排押後送出
過年呢個係壓軸出場嘅甜品,唔出現呢佢哋唔肯走架,他們要食埋呢個甜品才回家
開心歡聚新春團拜晚餐,祝賀萬事勝意、身體健康
多謝小馬家的禮物
B媽已給我棗皇糕,佢話新年唔好兩手空空嚟,又給我靚靚蝦子麵,已食半係我新春的糧餉
假E澳門直送的手信,還有牛耳、南乳餅…雀友們又急不及待消滅咗
二姐嘅蛋卷
2月24日年初九(星期六) 靚太相約下午茶,快手焗椰汁年糕回禮
下午茶後都好飽,簡單在她家火鍋
2月25日年初十(星期日) 相約老大嘆茶
巧遇醒獅賀年

沒有留言:

發佈留言