2015年4月14日星期二

添丁薑醋

近來少爬上來,忙d咩?煲薑醋囉,可愛的侄孫小尊尊的薑醋由我負責

臨近過年,各家各戶都忙著家裡上上下下大大小小各項鎖碎事宜,B媽原想派薑醋卷作罷,想起上回尊哥都是我負責,咁就麻煩吓我繼續處理添丁薑醋,結果,添了又添,共整咗20多斤薑、6隻豬手、4隻豬腳、120隻雞蛋,各人品嚐過,添了又添…添丁發財

現在好像陪月顧問,各人爭相訂購,還叫口號…由我出品添丁薑醋必屬佳品
啲薑洗淨後要瀝乾水,我風乾了1晚後拍鬆
用靚甜醋,薑皮留待產婦沖涼用
第一次煲完後,抹淨煲蓋,蓋上待一星期後原煲番滾1小時
2nd reheat
第一回煲好,用多個大小器皿盛載搬落B媽家
B媽個煲好勁,可放20斤薑,轉煲後,重新番滾1小時
雞蛋用毛巾墊底,放上蛋後,輕力加水,水滾10分鐘,熄火,焗10分鍾,浸水放涼後去殼
第二回的薑皮,要出動埋個古董托盤盛載
新鮮豬手
這是我個人專享

沒有留言:

發佈留言