2015年6月24日星期三

開心歡聚父親節@小馬家

多謝咁多位出錢出力、勞苦功高的爸爸們

今年父親節大小共20人,開心歡聚於屯門小馬家,多謝靚仔表哥全天候服侍我們,小馬家剛入伙,他來回接送及補添物資多次,還專車管接管送我們返歸港島區已深夜12:00了,辛苦哂

還有小馬爸整天大汗淋漓在廚房搞東搞西弄一枱私房美食比我哋嘆,完場後還要獨自搞清潔呀,打擾哂
佢個廚房我好鍾意呀,嗰焗爐好大架,還有地方安置啲玩具,唔水好似我咁,分散開佢哋將個焗爐及微波爐要放喺廳,還有啲麵包機、智能煲、攪拌器、豆漿機…每次要搬出嚟玩呀

小馬爸精心炮製有:涼伴海哲、椰子雪耳煲瘦肉湯、蒜芯炒鮮魷雜菌、白灼蝦及聖子、菜芯、鹽焗烏頭、非洲雞
  隻豉油碟都好有心思
要稱讚吓小馬爸個非洲雞,有心思,要跟佢學嘢,預先醃好雞後釀入鮮菇菌,然後用荷葉包裹再封錫紙包好,最後蓋上塘泥(栽種用的塘泥,要把它弄碎後用水調配成糊狀),放入焗爐焗2小時,食用時要用搥打開已焗至乾梗的塘泥,打開錫紙,荷葉鮮雞芬香撲鼻,Good
我還說光榮退讓了,next time大茶飯由佢主理了

小馬家餐中放了兒童小滑梯,小朋友玩樂了一整天,人多團團轉,好多嘢食冇影相呀

多謝大姐沙律、小馬媽外賣嘅鹽酥雞

二姐抱恙還整了冬菇炆海參、糖醋排骨、加料外賣叉燒(屯門新墟名物喎),辛苦了

老大訂了3個蛋糕及mini cake,多謝呀
其實我哋喜歡Mango Cream Dome(圖上左),老大話上次訂咗2磅唔夠食喎,今次咪訂3個囉,有Tiramisu & Mascarpone Cheese with Mango,有唔同口味試吓,今次連埋24件嘅mini cake好足夠啦
還有B媽提供有米乳豬

靚太交由小可愛處理自製壽司,好味呀

我嘅千層椰汁紅棗糕及幻彩琉璃啫喱
個幻彩琉璃啫喱失敗咗,星期四已預先做好3色啫喱,星期五夜歸,心急將未待涼的煉奶倒入啫喱內,結果3色啫喱溶了,即時看見已挽救不到了,算吧

沒有留言:

發佈留言