2017年1月31日星期二

流浮山蠔程之旅

1月21日(星期六)相約假E及B媽到流浮山辦年貨,我跟B媽是大鄉里,假E做導遊相約中午在中環等她下班,然後在永吉街坐969到天水圍,中環到天水圍交通暢順,過咗大欖隧道在天水圍聚星樓下車,下車處正是西鐵E閘口,走上西鐵站從E閘走往B閘到K65天盛苑巴士站,差不多由站頭走往站尾又上又落行咗8-10分鐘,到達K65巴士站又有長長的人龍排隊,等咗3-4分鐘車,擠在下層大多印傭及鄉親在元朗市中心各人大包小包及拖著購物車返回歸迫得水洩不通,巴士站站停落客20多分鐘車程透不過氣
在下車處有零星小販售賣自家特產,B媽已急不及待見人買佢又買幫襯伯伯40個大洋買咗斤黃薑,行到入大街見到啲貨品非常雀躍,我跟她在耳邊細聲道:睇定啲才下注,一路往大街向碼頭方向走
走到碼頭我在后海灣海邊觀望對岸深圳霧霾景色
B媽已揀選緊海螺乾,佢買2斤海螺乾都揀咗10多分鐘,於是我在附近望吓有咩買,見到個成條街都冇貨嘅撻沙魚乾,見個阿太喺樹揀緊,大叔話10元兩買咗8條佢好認真咁秤話20個大洋,又買咗條梅香鹹魚,在呢樹又見到個哥仔好開心拎住個膠盒喺啲蠔網度揀金蠔,心想應該唔似之前有啲檔主咁找啲外援扮顧客嚟騙人,於是細聲同佢傾吓計話:你都好叻喎,靚靚仔仔懂得揀金蠔過年煮大餐,佢好開心咁話:我每年都入嚟幫襯呢檔都唔會週圍搵其他架,而我又見佢揀咗好多差不多成網比佢買晒,見啲價錢同之前啲檔口差不多,哥仔話佢食慣大隻還說細隻啲都食得過架,於是叫埋B媽嚟呢樹
B媽望見便跟檔主講話:點解前面嗰啲金蠔脹卜卜架,檔主話:嗰啲係拖個水後使其脹大然後曬乾的,而我呢樹係天然生曬。於是我跟B媽喺呢樹揀呀揀,阿哥仔買完還教我們揀,揀到冇晒貨,檔主要派個仔返回家取貨;B媽不停在此檔買嘢,佢買咗蝦乾40兩、魚仔乾1斤、蠔豉20兩、金蠔2斤,連啲顧客都話啲蝦乾都被我們掃晒貨
忙於掃貨我們連午餐都未食,找檔餐廳執拾吓啲戰利品,原來遺留咗我斤金蠔未取,速走回取貨,返回餐廳沿途中我又血併咗8件馬仔、皮蛋、皮蛋酥、笑口棗、油角併牛耳;B媽話咁都比我買到嘢,財散人安樂,我們在流浮山買蠔、食蠔…真正是蠔程之旅呀
我們買咗好多嘢,而B媽又帶著Jonathan又冇拖購物車,害怕他在途中睡覺不願下車,於是全程坐mtr,回程要2小時才返歸呀

沒有留言:

發佈留言