2015年1月4日星期日

12月家常便飯

十二月份各人忙著迎接冬至、聖誕節,接著除夕、團年、農曆年, 多彩多姿嘅party及飯局

12月1日(星期一) 清炒椰菜花、田雞飯
天氣凍凍地,今晚煮咗個田雞飯配埋個清炒椰菜花…巧溫暖呀
整個星期,小姐好多節目,都冇要求 lunch box,街外嘢食得多,有點厭倦,佢話都是自家出品最好,咁賣口乖,即刻做個special版嘅豬扒芝士白汁南瓜長通粉比佢,今晚所有出品全部都是小姐至愛
lunch box@2-Dec-2014
12月2日(星期二) 炒芥蘭、蝦醬肉碎豆腐(大佬撈飯至愛)、土魷蒸肉餅
12月3日(星期三) 炒菜芯、炒飯
12月4日(星期四) 鮮冬菇釀魚肉炆紹菜、洋蔥豬扒、蒸鹹魚
咁多汁嘅洋蔥豬扒,當然係大佬返嚟食飯啦
12月7日(星期日) 蒜片西蘭花、咖哩薯仔雞翼、豉汁蒸盲鰽、猴頭菇响螺片湯
用咗椰漿嚟調配田師傅咖哩醬,小姐very likes,佢呢幾日見我又做包又另外煮多個lunch box, 都搞到好夜,仲自動預留佢明天嘅lunch box,真高興,因佢唔係好喜歡食隔夜餸架
12月8日(星期一) 蝦醬生菜、番茄煮蛋、美極煎雞膇
12月9日(星期三) 煎釀茄子、炒飯
12月10日(星期三) 紹菜炒上海年糕
12月11日(星期四) 清炒菜芯、梅菜蒸肉餅
原本今晚不需煮飯,後來有變,小姐+大佬都回來吃飯,今個星期大佬差不多每天回來吃飯,還好昨晚預先醃好梅菜肉餅,配多個菜芯,這個就是簡單及最佳組合啦
近來交通影響,晚咗回家,經過一連串衝鋒陷陣地煮飯及製作出爐麵包,實在有點兒吃力,小休兩天吧,下星期繼續努力
12月14日(星期日) 榨菜木耳粉絲炒節瓜、芋頭鴨、蒸龍躉腩、鮮淮山粟米紅蘿蔔螺片湯
每次我煮芋頭鴨,佢哋都飛快同我拎啲餸去開飯,蒸咗昨晚打邊爐剩啲龍躉腩都冇影相
12月15日(星期一) 蝦醬生菜、沙白蒸蛋、蒜蓉雞扒
昨晚有剩芋頭鴨,大多數係芋頭+醬汁,要嚟撈飯,還有沙白及生菜係星期六打邊爐剩餘物資,我只是提供1塊蒜蓉雞扒,除隔夜餸自己嘆外,我花點心思做咗啲既惹味又可口嘅餘廚回敬比大佬,真的是慳$慳力慳功夫
12月16日(星期二) 秀珍菇煮紹菜、粟米豬扒飯
今晚個豬扒飯,其實很簡單煎咗佢就可以,但是要迎合大佬個撈飯皇,配搭個粟米汁比佢囉
昨晚個造型麵包,小姐very like,我還需努力加油,今個星期天氣又轉涼,今晚氣溫下降及大風,真係吹到我有點頭赤赤,早點睡吧
今晚個洋蔥煙肉包,仍然依舊先讓麵糰吸收水分後,餘下程序全程由麵包機製作
12月17日(星期三) 生煎蘿蔔餅、本菇蒸雞肉
12月18日(星期四) 薑汁芥蘭、梅菜蒸肉餅、蒸鹹魚,今晚懶懶散散煮咗餐飯
12月19日(星期五) 家鄉炒麵、燒豬骨豬脷粥
今晚真係好凍,還下著微雨,快手用智能高速煲煲咗個粥,配個家鄉炒麵作晚餐
今天下午路經灣仔街市,買咗麵餅今晚炒麵,行過菜檔被我發現大肉薑竟然賣10元斤,唔洗講緊係入貨啦
12月29日(星期一) 自聖誕節聯歡後,追回早陣子記敘…
做咗兩款紅棗糕…椰汁千層紅棗糕(木薯粉)、椰汁紅棗糕(馬蹄粉)
大澳之旅、濕地公園之旅、錦田鄉村俱樂部之旅…徐後報導
一人前晚餐:拜神後剩餘物資用冬菇蠔豉做湯底配燒肉及菜芯煮咗幾天上海湯麵晚餐


12月29日(星期一) 煎釀茄子、番茄煮蛋、鹹酸菜炒燒肉
12月30日(星期二) 薑汁芥蘭、咖哩薯仔雞翼

沒有留言:

發佈留言