2016年8月25日星期四

蟹煲蛋糕生日飯局

昨天老大生日,他愛吃海鮮,靚太訂咗個蟹煲蛋糕比佢,話比個suprise佢喎

老大昨晚相約飯局,飯後大家忙著跟個蟹煲蛋糕拍照,忘記咗個請食生日嘅主角,呢個蟹煲蛋糕全場最受歡迎呀,多謝老大請食飯

蛋糕的蟹蓋及蟹爪以白朱古力製成,蟹蓋還藏著以果汁味嘅爆爆珠作為蟹籽,蛋糕面層為mousse椰漿拌有少許米飯,內層為香芋味道嘅mousse蛋糕,蟹爪朱古力香滑美味,蛋糕以砂鍋盛裝增添特式,cake shop將整個包裝放入蛋糕紙盒內,有點不勝負荷,建議自備環保袋

靚太花心思,以老大寵愛的小可愛名義訂蛋糕,佢當然窩心啦

昨晚個套餐啱哂老大胃口,有龍蝦伊麵、油浸筍壳魚,還另加片皮鴨,今個月食咗3次片皮鴨啦,我已破戒每次只吃一口

題外話,老大居住嘅大型屋苑,自呢間集團結束後,管理公司大革新,將原有嘅food court遷往在此,兩個位置現在密鑼緊鼓地裝修,缺少咗間酒樓,差不多同一時間少咗個food court,食肆少咗,上回我們早上10:30用apps預先取籌號飲茶,差不多12點多到齊等入座,我們一群人還要等到2點才可入座,當然各人等到著哂火,等咗咁耐,緊係肚餓啦,客人多擺枱又多,差不多要椅背貼椅背坐,老大坐下未侍應擺好餐碟,已order肉片湯河比佢個寶貝孫吃,啲小老闆吃飽,到我們嘆第一輪快速揀選嘅點心,有潮州粉果及牛肉,當然要配辣椒油及喼汁啦,傳菜姐姐冇放底,當時已即叫佢補回,亞姐回應:哦.好吖,等咗5分鐘都冇嚟,咪追侍應囉,佢哋個個黑色制服配合埋做到黑起塊面嘅表情,你叫佢睇唔到又聽唔到,應你嘅話你冇叫我攞喎?食晒第一輪點心啲醬汁都未嚟,繼續order第二輪嘢食,順道叫侍應清吓枱啦,又要等,最後嚟咗個鴨腳紥,用淮山卷著代替腐皮,我吃一口感覺淮山有點酸,放下不吃,B媽同樣話淮山是酸嘅,冇食淮山,到結帳時,B媽好意跟侍應講:啲淮山是酸嘅話比經理聽叫廚房留意吓,他媽的呢個小啦叭亞姐吖,佢問我哋有冇食個呢樹嘅淮山喎?B媽理直氣壯回應:冇吖,今次第一次嚟呢度飲茶,我在其他地方食嗰啲都冇酸味嘅,應該是淮山變壞咗。於是我跟B媽在耳邊輕聲話:佢以為我們想將此點心退回費用,呢個亞姐又嘆一口氣,轉個身跟後面正在執枱個亞哥講:喂.佢哋話啲淮山酸喎,呢個亞哥停下手行近我們枱邊話:我哋呢度係用新鮮淮山,蒸個後做成嘅味道喎,咁講都得?講真,我們眼見你們今天工作忙碌,各人都做到團團轉,當發現淮山味道不對勁時,都不再即時反映,免再打擾,當結帳時,剛巧還未清枱,是出於好意向你反映,並不是為難你們,相反地,當你們外出嘆茶,亦不希望有此情況發生

另上回靚太請食飯,同樣是該集團嘅酒樓,呢間集團嘅員工,好簡單嘅食完嘢清枱食甜品,同樣地是叫先做,叫到有人嚟,她們先收起一些,跟另外一個講:交比你啦,跟住唔知去咗邊囉,等咗10幾分鐘再叫先做呀…劣

沒有留言:

發佈留言