2014年9月14日星期日

芋頭鴨

呢幾日天氣悶熱,酷熱天氣下都唔想出街,隨後兩天有颱風會冇魚返,今日買咗條鱲魚+梳囉魚補倉
芋頭鴨是係家母傳承及我家至愛,我煮完隻鴨,佢哋話好美味呀,快d斬件啦,斬完隻鴨+煮埋個鱲魚煮津白,佢哋已每人吞咗兩碗冬瓜羹…等緊我(一家之煮)埋位食飯,而我習慣一路煮餸跟手清潔用具,煮完呢,例必清潔埋個d廚具及爐灶

題外話,家陣我煮完餸,大多數都係相機食先,佢哋都有投訴架,所以要好快手咁煮完立刻拍照,我d小家庭作業,廚房個位置又細及燈光效果唔多好,用嘅都係普通碗碟煲筷,有好多新嘅都未用,煲湯煮羹,大多數原煲上枱,自古至今都係咁,真係失禮

9月14日(星期日)晚餐:津白炆鱲魚(今晚煮咗半條鱲魚,餘下魚尾存倉)、芋頭鴨、冬瓜羹
材料:鴨1隻、芋頭1個、薑片、乾蔥粒
調味:南乳1磚、蠔油、老抽、冰糖碎各3湯匙、紹興酒2湯匙

鴨去內臟,洗淨,剪去鴨尾棄掉,用2湯匙老抽塗勻米鴨表面上色
芋頭去皮、洗淨,切厚件(約半吋厚),用油煎成金黃色,備用
鑊燒熱下油1茶匙,用慢火將米鴨香煎至金黃色備用
鑊燒熱下油2湯匙,下薑片及乾蔥粒用慢火爆香,加入南乳炒勻,下紹興酒略爆炒,加入清水5杯及其餘調味料煮溶,放入鴨及排入芋頭件,煮滾後,轉慢火燜約1小時(期間將鴨兩面交替反轉,使鴨身受熱均勻),關火焗約10分鐘,取出荔芋鋪在碟上,鴨斬件,排於芋件上,鴨汁勾芡扒上面即成

我家母傳統做法
前一天或早上炆好鴨,鴨待涼後,連汁冷藏貯存,食用時做芋頭步驟,將鴨連汁放入鑊中翻熱,排入芋頭件,鴨汁剛浸過面(若鴨汁不足,可酌加開水),用慢火燜約40分鐘,關火焗約10分鐘,取出荔芋鋪在碟上,鴨斬件,排於芋件上,鴨汁勾芡扒上面

沒有留言:

發佈留言