2014年9月22日星期一

Green Monday-(非洲)蓮藕餅

通常星期日飯菜豐富些,昨晚有魚有雞,餸菜清碟,飯就剩下來,唯有今晚炒飯,呢班大帝每個星期日都剩下d飯,隨後嘅星期一煮個素菜,響應一吓Green Monday

實則我個人初一、十五都會茹素,無謂要小姐咁dry,外賣多個蓮藕餅,平日呢間素食館個蓮藕餅唔錯架,今天個廚房做咗個非洲版比我囉

9月22日(星期一)晚餐:蒜片生菜、蓮藕餅(外賣)、薑粒橄菜炒飯
為何有粒橄核在炒飯面呢?今次呢個品牌隨包裝內附送(贈品嚟架?多謝原粒奉送)

笑話一則:今早排隊坐車,我見冇位,按慣例企埋一邊讓後面d人上車,見站頭有個西裝友,見人就點頭及擺手示意人群上車,心想巴士公司咁好服務?派個站長維持秩序?點知架車冇位再上客,個西裝友令轉面又笑笑口咁走去龍尾排隊
原來我誤會咗,嗰個係乘客唔係站長
查實呢個車站一直都冇站長值班,我今早以為係新服務,嗰西裝友又惾惾哋咁又背住我企喺站頭,我眼見佢等哂四方八面d人上車,到自己咪冇位囉,佢走番去龍尾排隊是否笑自已惾呢?還有呀,尊貴嘅男士們,最好唔好著全黑西裝呀!好容易被我呢d盲毛誤會架!

沒有留言:

發佈留言