2014年9月5日星期五

雪櫃篇

我家裡三格雪櫃爆哂啦

頂層為保鮮層,分4格,已開瓶調味醬料已佔1格,上:已煮熟食,中:蔬菜、下:已開瓶嘅調味醬料、底(保鮮抽屜層):鮮肉、魚/需解凍肉食
中層是蔬菜格,但已被所有乾貨海味、藥材侵佔,我連 d豆類都放埋落去存放
冰格是推疊式,面層是冰皮味月餅、零碎肉件、肉丸…
冰格下層是包裝肉類、雪糕、冰鮮魚、冷凍食品…
冰格是全年常滿

上左:雪櫃上層,下左:雪櫃門存放區,右上:冰格上層,右中:冰格下層,右下:雪櫃中層蔬菜格

昨天挑起條筋話:詳盡報導吓雪櫃裡面的情況…今天玩咗半天清潔及盤點,做埋清單、磅重,瘋未?清單都有3張紙,圖片可能睇唔清楚,我要對住份list,keep in mind以後入貨要謹慎及理智
整理吓,驚覺上層保鮮格大小size樽/瓶裝醬料…共20件
有3樽薑醋、仁稔醬、蟲草雞精,被遺忘
仁稔醬是寶物嚟架,當我打開瓶的一剎那,立刻挑一小口放在嘴裡,追憶當年與母親一起製造此醬的情景…
為何有蟲草雞精呢?係朋友送贈,我哋又冇人鍾意飲;我就發揮我嘅小宇宙,用嚟醃肉或雞,每次用1小茶匙,用剩咗少許喺度
至於薑醋呢…大嗰樽放咗喺雪櫃都唔記得咗,其餘2瓶都係汁嚟架;查實我每年都會煲薑醋過年,舊年冇煲,每煲薑醋都會扣起d汁備用,又唔記得剩咗嘅度
那瓶檳城白咖哩醬,我大多數係食即食麵時只落半份醬料及調味料,扣起用嚟煮薯仔雞翼,好好味架。家陣超市都時常缺貨
麥芽糖,係小姐買番嚟夾餅乾,佢玩咗兩件剩咗喺度

冷凍格保鮮格呢,菜脯都有3款;買咗雲吞皮、蝦及雞,想整沙窩雲吞雞,冇做到,隻留番中秋節啦!
扣咗起d鹹魚頭及骨要嚟滾湯又冇做到,放咗喺度
中層保鮮格d乾貨海味,林林總總…共70款
紅棗都有4款,豆類有12款
賀年糖果(糖蓮藕、糖蓮子、糖馬蹄、糖薑)都有7包。點解咁多?近年冇擺糖果盒過年,都係買包樣樣齊嘅原包放喺度,家母又要每個家庭放包喺度過年(有甜頭喎),他們例必過完年後拎番比我;還有大姐總喜歡買包糖蓮子嚟拜年;又要包糖蓮子+糖年藕嚟拜祖先。過年後呢,我將d糖果+栗子+雞蛋嚟煲糖水,漸漸演變成邊個生日呢,我就煮呢款糖水,佢哋話係…生日糖水。今年過完年後d糖蓮藕、糖薑&糖馬蹄減價入d咗貨,糖薑要嚟冬天放落暖杯焗茶/紅棗茶軀寒又好有益架
嗰包d親戚嫁娶比嘅荔枝乾、龍眼乾…得閒都要消滅咗佢,我又唔多鍾意食,放埋落去煲糖水唔知是否合味道呢?
最後到冰格,首先要清嘅喺石崇魚牛鰍魚魚翅2包(最快都要冬至用嚟煲湯)
湯丸,自家制嘅蕃薯丸子+街外嘅麻蓉湯丸pack埋咗一盒(中秋節食d啦)
雪糕有2盒半,今晚食咗半盒,but轉頭入咗一盒冰皮月餅落冰格,小姐佢話每日可以食3粒喎!
總結,呢個雪櫃喺2011年進駐我家,我們每天都餵飽你,thank you so much為我們服務!
一編雪櫃都咁多嘢寫…昏倒了!

我嘅玩具(廚具、烘焙用具)篇、食物篇…coming soon

沒有留言:

發佈留言