2014年9月9日星期二

超豪盤菜宴

昨天行程緊湊,晨早6點起床準備拜祭祖先物品
適逢十五,見素食館已轉變社企營運,買咗個菠蘿咕嚕炒生筋,個人認為素食館改變後,食物更多樣化及選擇,素食館更劃分小部份位置為散客區,整體滿意

個菠蘿咕嚕炒生筋好味
回家途中,專誠去買點馳名燒臘,一出地鐵站已被蚊子叮咗3口,返歸立刻洗澡及處理好 d食物,拎埋罐鮑魚及加點生果去老大家開餐
呢樹嘅燒鴨係我家人至愛,頂呱呱
9月8日(星期一)晚餐:相當豐富
有拜神燒肉及雞、自加罐頭鮑魚,我買嘅燒鴨+燒豬腱,老大訂咗個鴻星盆菜,B媽又買咗魚、蝦、帶子、生菜及菜芯
老大總是話唔夠餸食,一路食一路開鮑魚,今晚我哋大小共16人,食咗5罐鮑魚呀!
個盤菜好味
飯後我哋每戶攞d唔同品牌月餅+生果出嚟併埋做甜品,又互相交換吓咁

嘆完,接著當然喺去嘗月啦,沿途由商場行去公園都好多人,小朋友玩佢哋嘅電燈籠+營光捧,論氣氛大家都認為傳統爉燭燈籠好玩d,尤其是那個頑皮大佬,每次玩到最後呢…都要火燒燈喎,冇一次留番個完整比我架,是晚各人盡興回歸

我前晚訓得2粒鐘+這兩三天東奔西跑買嘢過節,回家淋浴後便倒頭大睡了
沿途由商場行去公園都好多人

沒有留言:

發佈留言