2014年7月28日星期一

老點家老菜

昨天B媽請飲茶,叫咗好多老點家老菜,味道還可以,唔錯!
令我懷念兒時跟爸爸帶我們到茶居的歡樂時光

爸!還想那時經濟緊迫,每當你出糧的日子,你總喜歡帶我們到舊居附近的餐室high tea你嘆
你嘆著奶茶+菠蘿包,大佬呢,喜歡飲汽水。老爸嘅創意無限,總為我們order忌廉+鮮奶,但那個頑皮的大佬,每當用飲管吸吮到樽底時定必吹泡泡玩樂一番,還叫我跟著他玩,當時我比較單純(即喺蠢囉),回家總會拉肚子,還要老媽服侍我這個小弱女呢

你疼愛我,避免我被大佬戲弄及令老媽生氣而改變到茶居嘆一盅兩件,令我刻骨銘心

爸!昨天我帶咗你至愛嘅叉燒包嚟探你呀!

沒有留言:

發佈留言