2014年8月1日星期五

唐人嘅Halloween

話說傻傻吓過咗兩天,前天下午歎完過tea返到屋企忘記去銀行check數,前後不夠5分鐘再出街,到電梯大堂按制等lift,等咗幾分鐘都冇反應,剛啱同層嗰個環保阿太(佢喺有問題嘅,時常執垃圾及胡言亂語,d仔女已經搬走哂),又推住佢架戰車出街,唔想同佢一齊,唯有轉落下一層再等,點知已下兩層情況都是一樣,心想回家致電辦事處看過究竟?當返回自己樓層,推開防煙門個刻,嗰阿太披頭散髮企喺度大聲問我喺唔喺壞咗電梯?我當時比佢塞驚無神咁嚇咗一跳,我已經後退兩步冇哂反應

嘩!家陣呢個月係唐人嘅Halloween,唔好咁玩呀!有心臟病都比你嚇死呀!攪到我呢幾日好似斷咗片咁呀!

今晚好多人買芽菜豆腐,最低消費5元買一份+其他用品,即刻走落樓下,派小費比d小兄弟,心安理得

當我在樓下指定地點開檔時,隔離嗰位小妹妹喺度唱happy to you?又話要食d食物?佢家長又冇指引佢及教導,照樣咁好忙處理佢嘅事,又比嗰位小妹妹週圍走,講真呀,佢哋有2個人,搵個顧住個細路呀,真係天生天養

沒有留言:

發佈留言