2014年8月10日星期日

厚多士

昨天出咗荃灣,適逢盂蘭節,勁多人又塞車+天氣熱,暈得@@

回程的士、小巴站大排長龍,選擇步行下山,途經西方寺門口,見個阿婆坐在地上,側邊有張輪椅,佢個仔想扶佢起身又做唔到,有個女人企喺度揸住把傘

於是我走過去幫忙,先把輪椅腳踏撥起比阿婆坐下,點知佢架車個腳踏鬆嘅,要用腳托住(我當時都打傘只得一隻手),我咪叫佢個女先扶住,此刻,突然有另一個男人走出嚟大聲喝道鎖咗輪先呀!跟住佢企喺度,叉住條腰(當時我冇留意佢有冇怒啤我),當我安頓好阿婆坐好後,亞婆佢第一時間,千多謝萬唔該我嘅幫忙,仲拍拍心口話好驚,接著亞婆佢話:推輪椅經個d 渠蓋嘅地方呢,要小心d,架車要側側地推,唔好隔硬嚟

真陰公,原來因為剔輪,佢嘅家人大力一推,亞婆佢連人帶車中咗落地
當阿婆坐番喺輪椅上,佢d家人(嗰2個男人)仲企喺度,只喺個女喊哂口,咁我咪同阿婆講:唔洗驚架亞婆,有咩唔舒服要出聲,阿婆都話得…得…得,我見亞婆佢眼角有d損咗及左邊褲面近膝頭位置有破損,叫佢個女睇吓,阿婆醒目即時拿高褲腳比我哋睇,又踢吓隻腳,我再三吩咐個女,推佢前小小嘅位置冇咁曬嘅地方(因為有小斜路),再詳細檢查有冇其他傷勢,點知佢哋3個人冇人行動?我都係唔咁再多事

講真,我都係擔心阿婆年紀大又跌親啫,嗰2個男好似互相推卸責任咁,阿婆有咩事都唔咁講啦,我係唔係多事咗呢(厚多士)?

沒有留言:

發佈留言