2014年8月30日星期六

8月份家常便飯

今個月小姐出埠去咗遊學團,之後又去台灣遊玩,廚房盤點清貨及我愛涼瓜大行動

8月1日(星期五)晚餐:家鄉叉燒炒麵、芫茜皮蛋湯
我用咗2個麵餅,只係食咗1碗,其餘大佬+小姐清碟呀
8月5日(星期二) 炒菜芯、洋蔥豬扒、蝦醬肉碎豆腐、番茄薯仔魚湯
今晚煮咗個蝦醬肉碎豆腐,呢隻滑豆腐好有豆味,煮餸選擇盒裝硬豆腐好點
8月7日(星期四) 榨菜木耳粉絲炒節瓜、榨菜肉絲飯
榨菜餐~今晚兩味餸菜都係…榨菜,切絲工序多多
8月11日(星期一) 炒生菜、蠔仔飯
今天好倦,成日心慌慌,冇咩心情及動力,晚餐吃兩三口嘆完,早點睡覺
8月12日(星期二) 咸酸菜炒燒肉、番茄煮蛋、節瓜滾魚湯
大佬的套餐~有湯有魚有肉又有汁撈飯,符合大佬在家吃飯的套餐
8月14日(四) 榨菜木耳粉絲炒節瓜、梅菜蒸肉餅、生菜魚肉湯
雪櫃有節瓜、生菜,買10元魚肉滾湯,15元梅頭瘦肉攪碎,慳皮又一餐
原先想將攪碎豬肉釀節瓜,順應民意,將節瓜切絲炒榨菜木耳粉絲,工序須多一些,加點瑤柱銀蝦醬拌炒,好味呀,今晚好多嘢切,榨菜、木耳、節瓜、生菜、梅菜,全部都係要切絲
8月17日(星期日) 炒菜芯、快樂雞翼、蒸蛋、蒸鹹魚、番茄魚湯
昨天嘆完茶,跨區掃完街後,返到屋企,大佬話返嚟食飯,冇準備,唯有摷雪櫃睇吓變d咩出嚟,存貨有大眼雞魚仔、番茄、菜芯、雞翼,還有雞蛋,咁就加多個蒸蛋
8月18日(星期一) 我愛涼瓜第一擊:豉汁炒涼瓜(一人前晚餐)
8月19日(星期二) 我愛涼瓜第二擊:煎釀涼瓜配米粉(一人前晚餐)
加咗半茶匙豆豉及半杯水慢火煎至收汁
8月20日(星期三)我愛涼瓜第三擊:涼瓜雞腿做湯底配米粉(一人前晚餐)
8月21日(星期四) 我愛涼瓜第四擊:涼瓜鹹酸菜炒雞肉配蝦子麵(一人前晚餐)
8月22日(星期五) 我愛涼瓜最後一擊:鯇魚腩涼瓜酸菜豆腐湯+半個米粉(一人前晚餐)
8月23日(星期六) 娃娃菜咸雞米粉(一人前晚餐)
星期六通常是各自搵食,亦是我獨自享受的時間,簡簡單單,淥棵娃娃菜+雞肉煮個米粉又一餐,呢個星期只煮咗兩餐飯,小姐佢又有好多節目,各自搵食
8月24日(星期日) 白菜炆懵仔魚扒、洋蔥豬扒、蜆肉蒸蛋、鮮淮山粟米紅蘿蔔瘦肉湯
成隻碟咁大舊嘅魚,食唔哂,留番下餐做冬瓜羹
8月25日(星期一) 蒜片韭菜芯、甜酸齋、大肚婆炒飯(勁薑蛋炒飯)
8月26日(星期二) 西蘭花炒火鍋肉片、冬瓜羹
8月27日(星期三) 炒菜芯、雲耳蒸雞肉飯

沒有留言:

發佈留言