2014年8月18日星期一

天皇廣告

廚房抽屜手柄爛咗,拆咗出嚟走落樓下五金鋪配翻個唔需要同樣嘅,於是問吓鋪頭個靚仔,佢第一句話:冇…冇…冇?
跟住有個阿叔走嚟望吓,攞咗把精確尺出嚟度吓個手柄鑼絲位距離,佢去咗摷貨比我
好簡單,咁我咪攞住個手柄對鑼絲位咪得囉,我相對下,目測都差2分距離,他媽的那個大老闆話:5元,要就要,唔要就吧!我見佢做咗咁多嘢,比錢算了

套用天皇廣告嘅對白:今時今日佢咁嘅服務態度,真係要改善吓
但係住所附近只有呢間五金鋪,冇得選擇

昨天去嘆茶,途經筲箕灣道有好多五金鋪都休息,回程時想去街坊超市買包芝士餅,見到間成日廣播話:全城最低全港最平…唔買就走寶嘅鋪頭,走入去想買支鑼絲批,睇睇吓…比我發現有抽屜手柄,返家安裝好,出乎意料地fit呀!



















嘆完茶都好飽,冇預算煮飯,只想煲腐竹糖水+炒麵,沿路行落街市

呢個懷舊鴨腳包好味

買咗洋薏米5元(呢檔個婆仔幾好,話呢 d要嚟煲糖水,唔好煲湯,唔夾架)、腐竹12元(有點貴我家附近9元)
兩個炒麵12元(又係貴我家附近8元左右),呢間檔仔鋪又幾得意,我全程攞麵餅及比錢都係個男人負責,收咗我錢後,個男人跟住話錢收咗,點知個女人話:咩呀!我以為你話之前嗰個?因為個女人之前秤緊嘢,做完之前嗰個客人嘅嘢,走出嚟執吓 d貨,企係我隔離,喃喃自語地話:我叫你(個男人)擺好 d年糕,亂哂大龍…其實已經好整齊,買2個麵餅全程都係之前+我=2個,我 d麵餅都係個男人秤架,邊樹出咗問題?又要套用天皇廣告啦…

沒有留言:

發佈留言